Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуднік, Анжела Олександрівна-
dc.contributor.authorBudnik, Anzhela Olexandrivna-
dc.date.accessioned2021-03-19T09:41:25Z-
dc.date.available2021-03-19T09:41:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБуднік А. Роль лінгвокраїнознавства у підготовці інофонів / Анжела Буднік // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 5. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2019. ‒ С. 27-29.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10923-
dc.description.abstractПри вивченні української мови як іноземної студенти зустрічаються з рядом малозрозумілих фактів, що відносяться не до меж лексики, граматики, фонетики або стилістики, а, швидше, до екстралінгвістичних сфер: соціальної, побутової або історичної. Правильне вживання або розуміння деяких слів або фраз припускає знання про їх походження, ситуації, в яких їх можна використати, або елементарних відомостей з історії, літератури, релігії, політичної реальності країни мови, що вивчається. Тому одночасно з вивченням мови треба вивчати і культуру його народу – знайомитися з історією, літературою, економікою, географією, політикою країни, побутом, традиціями.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХарбінський інженерний університетuk
dc.subjectлінгвокраїнознавствоuk
dc.subjectфонові знанняuk
dc.subjectлінгвокраїнознавчий коментарuk
dc.subjectінофониuk
dc.subjectсприймання художнього творуuk
dc.titleРоль лінгвокраїнознавства у підготовці інофонівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019 Вип. 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Budnik.pdf508.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.