Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10923
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Буднік, Анжела Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Budnik, Anzhela Olexandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T09:41:25Z | - |
dc.date.available | 2021-03-19T09:41:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Буднік А. Роль лінгвокраїнознавства у підготовці інофонів / Анжела Буднік // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 5. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2019. ‒ С. 27-29. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10923 | - |
dc.description.abstract | При вивченні української мови як іноземної студенти зустрічаються з рядом малозрозумілих фактів, що відносяться не до меж лексики, граматики, фонетики або стилістики, а, швидше, до екстралінгвістичних сфер: соціальної, побутової або історичної. Правильне вживання або розуміння деяких слів або фраз припускає знання про їх походження, ситуації, в яких їх можна використати, або елементарних відомостей з історії, літератури, релігії, політичної реальності країни мови, що вивчається. Тому одночасно з вивченням мови треба вивчати і культуру його народу – знайомитися з історією, літературою, економікою, географією, політикою країни, побутом, традиціями. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Харбінський інженерний університет | uk |
dc.subject | лінгвокраїнознавство | uk |
dc.subject | фонові знання | uk |
dc.subject | лінгвокраїнознавчий коментар | uk |
dc.subject | інофони | uk |
dc.subject | сприймання художнього твору | uk |
dc.title | Роль лінгвокраїнознавства у підготовці інофонів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2019 Вип. 5 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Budnik.pdf | 508.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.