Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1082
Назва: Підготовка майбутнього вчителя до впровадження дидактичних технологій у початковій школі
Інші назви: Preparation of future teacher to introduction of didactics technologies at primary school
Автори: Мірошніченко, Ольга Вікторівна
Miroshnichenko, Olga Viktorіvna
Ключові слова: дидактична технологія
готовність до впровадження дидактичних технологій
професійно-педагогічна діяльність
майбутній учитель
початкова школа
didactic technology
readiness to implement educational technology
vocational and educational activities
future teacher
primary school
Дата публікації: 2009
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мірошніченко, О. В. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження дидактичних технологій у початковій школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ольга Вікторівна Мірошніченко; наук. кер. Л. М. Дудко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше визначено сутність і окреслено компонентну структуру готовності майбутніх учителів до впровадження дидактичних технологій (мотиваційний, змістовий, операційний, особистісний); визначено критерії, показники, схарактеризовано рівні означеної готовності особистості; розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів до впровадження дидактичних технологій; визначено педагогічні умови; розроблено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів професійної готовності майбутніх учителів до впровадження дидактичних технологій. There is first defined the nature and structure as component of readiness of future teachers to implement didactic technology in this thesis; is defined criteria, indicators, described the level of readiness of defined personality; developed an experimental model of preparing future teachers to implement didactic technologies and identified pedagogical conditions; developed and experimentally tested methods of diagnosis of professional readiness of future teachers to implement didactic technology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1082
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Miroshnichenko.pdf412.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.