Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10802
Назва: To the issue of pedagogy of the concept
Автори: Линенко, Алла Францівна
Lynenko, Alla Frantsevna
Ключові слова: hermeneutics
dialogicality
hermeneutical approach
concept
pedagogical concept
Дата публікації: 2016
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Lynenko A. To the issue of pedagogy of the concept / Alla Lynenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 254-259.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the contents of such phenomena as concept and hermeneutics with regard to the philosophic, psychologic and pedagogic aspects. The concern of hermeneutical approach is explained due to the question of achieving the objectives of education and training of a competent teacher. The principals of hermeneutical approach are under study. The author highlights the importance of dialogical interaction between the participants of pedagogical process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10802
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lynenko Alla.pdf5.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.