Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10800
Назва: Creative competence of future teachers, its essence and structure
Автори: Левіна, Інна Анатоліївна
Levina, Inna Anatoliyivna
Ключові слова: competence approach
competence
competency
professional competence
teacher’s creative competence
Дата публікації: 2016
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Levina I. Creative competence of future teachers, its essence and structure / Inna Levina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 243-247.
Короткий огляд (реферат): The article is dedicated to studying of theoretical basis of future teacher’s creative competence formation. Various approaches to defining the essence of phenomenon "competence", "competency", "teacher’s professional competence", "creative competence" are considered, these notions are correlated. By virtue of analysis of national and foreign scientists the essence and structure of future teacher’s creative competence are scientifically grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10800
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina Inna.pdf5.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.