Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1079
Назва: Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності
Інші назви: The Future Arts Teachers’ Training to Pedagogical Improvisation in Professional Activity
Автори: Мілова, Маргарита Миколаївна
Milova, Margaryta Mykolayvna
Ключові слова: професійна діяльність
підготовка
майбутні вчителі
гуманітарний профіль
готовність
педагогічна імпровізація
педагогічні умови
professional activity
training
the future teachers
the Arts
readiness
pedagogical improvisation
pedagogical conditions
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мілова, М. М. Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації у професійний діяльності [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Маргарита Миколаївна Мілова; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 226 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційному дослідженні визначено й науково обґрунтовано методику підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності, сутність і структуру феномена “готовність майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності” як інтегративної якості педагога, що забезпечує вміння своєчасно коректувати педагогічний процес, миттєво приймати рішення у непередбачених обставинах та обирати творчі способи й прийоми спілкування, схарактеризовано її компоненти: мотиваційно-творчий, ціннісно-змістовий, процесуально-діяльнісний. The thesis is devoted to the problem of the intending Arts teachers’ training to pedagogical improvisation in professional activity; the essence and component structure of the phenomenon “ the future Arts teachers’ readiness to pedagogical improvisation in professional activity” was disclosed as an integrative feature of a teacher that executes the ability to correct the pedagogical process under some unexpected circumstances in time as well as to choose the communicative creative means; the components of this phenomenon have been characterized: motivated and creative, value and informative content, techniques and activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1079
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІЛОВА МАРГАРИТА МИКОЛАЇВНА.pdf726.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.