Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1079
Title: Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності
Other Titles: The Future Arts Teachers’ Training to Pedagogical Improvisation in Professional Activity
Authors: Мілова, Маргарита Миколаївна
Milova, Margaryta Mykolayvna
Keywords: професійна діяльність
підготовка
майбутні вчителі
гуманітарний профіль
готовність
педагогічна імпровізація
педагогічні умови
professional activity
training
the future teachers
the Arts
readiness
pedagogical improvisation
pedagogical conditions
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Мілова, М. М. Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації у професійний діяльності [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Маргарита Миколаївна Мілова; наук. кер. І. М. Богданова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 226 с.
Abstract: У дисертаційному дослідженні визначено й науково обґрунтовано методику підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності, сутність і структуру феномена “готовність майбутніх учителів гуманітарного профілю до педагогічної імпровізації в професійній діяльності” як інтегративної якості педагога, що забезпечує вміння своєчасно коректувати педагогічний процес, миттєво приймати рішення у непередбачених обставинах та обирати творчі способи й прийоми спілкування, схарактеризовано її компоненти: мотиваційно-творчий, ціннісно-змістовий, процесуально-діяльнісний. The thesis is devoted to the problem of the intending Arts teachers’ training to pedagogical improvisation in professional activity; the essence and component structure of the phenomenon “ the future Arts teachers’ readiness to pedagogical improvisation in professional activity” was disclosed as an integrative feature of a teacher that executes the ability to correct the pedagogical process under some unexpected circumstances in time as well as to choose the communicative creative means; the components of this phenomenon have been characterized: motivated and creative, value and informative content, techniques and activities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1079
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МІЛОВА МАРГАРИТА МИКОЛАЇВНА.pdf726.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.