Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10791
Назва: The essence and component structure of the сreative self-expression of prospective music teachers in the process of performance and instrumental training
Автори: Khuan, Yatsian
Ключові слова: self-actualization
self-realization
creative self-expression
prospective music teacher
performance and instrumental training
the structure of creative self-expression
Дата публікації: 2016
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Khuan Yatsian The essence and component structure of the сreative self-expression of prospective music teachers in the process of performance and instrumental training / Khuan Yatsian // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 185-191.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problem of developing of prospective music teachers abilities for creative self-expression in the process of performance and instrumental training. Creative self-expression is defined as the process of students’ implementation of their special artistic and interpretative abilities, knowledge and skills, which is conditioned by the desire for self-realization, actualization, discovering and affirming their creative potential in the course of musical and performance activity. Structural components of this process are: motivational and axiological, cognitive and search, communicative and interpretative, reflective and productive.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10791
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khuan Yatsian.pdf5.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.