Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10757
Назва: State of the integral self-regulation of prospective specialists as a subject of cognition
Автори: Богданова, Інна Михайлівна
Bohdanova, Inna Mikhailivna
Ключові слова: state of integral self-regulation
personal mobilizedness
Дата публікації: 2016
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Bohdanova I. State of the integral self-regulation of prospective specialists as a subject of cognition / I. Bohdanova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 27-32.
Короткий огляд (реферат): The content of the article is devoted to the disclosure of the state of prospective specialists’ integral self-regulation as peculiar, general, specific formation, the core of which is personal mobilizedness to the successful use of one’s potential opportunities and which serves as a measure of knowledge, skills and experience of successful activity. The characteristics of integral self-regulation are three basic states (passive, moderate and optimal) and three intermediate states (adaptive, resultant, constructive)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10757
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bohdanova Inna.pdf5.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.