Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10749
Назва: Лекція-візуалізація як форма психолого-педагогічного супроводу формування професійно-методичної спрямованості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Ключові слова: методичний супровід
лекція-візуалізація
професійно-методична спрямованість
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського
Бібліографічний опис: Руденко Ю.А. Лекція-візуалізація як форма психолого-педагогічного супроводу формування професійно-методичної спрямованості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки -№ 2 (65), лютий 2019. – Миколаїв: МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2019. - С.242-248.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі використання лекції-візуалізації в психолого-педагогічному супроводі формування професійно-методичної спрямованості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Мета статті: визначити сутність поняття «лекція-візуалізація»; обґрунтувати психолого педагогічний, методичний, лінгводидактичний потенціал лекції-візуалізації в професійно-мовленнєвій підготовці майбутніх вихователів; виділити основні етапи підготовки викладача вищої школи до про ведення лекції-візуалізації; описати її основні структурні елементи. У статті акцентується на перевагах лекції-візуалізації (можливість візуального сприйняття навчального матеріалу; діалогова комунікація в системі «студент – викладач»; розвиток умінь творчого осмислення візуальної інформації та наступне використання їх в професійній діяльності).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10749
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ped-visnyk-65-2019-47.pdf9.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.