Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10749
Title: Лекція-візуалізація як форма психолого-педагогічного супроводу формування професійно-методичної спрямованості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Keywords: методичний супровід
лекція-візуалізація
професійно-методична спрямованість
майбутні вихователі закладів дошкільної освіти
Issue Date: 2019
Publisher: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського
Citation: Руденко Ю.А. Лекція-візуалізація як форма психолого-педагогічного супроводу формування професійно-методичної спрямованості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки -№ 2 (65), лютий 2019. – Миколаїв: МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2019. - С.242-248.
Abstract: Статтю присвячено проблемі використання лекції-візуалізації в психолого-педагогічному супроводі формування професійно-методичної спрямованості майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Мета статті: визначити сутність поняття «лекція-візуалізація»; обґрунтувати психолого педагогічний, методичний, лінгводидактичний потенціал лекції-візуалізації в професійно-мовленнєвій підготовці майбутніх вихователів; виділити основні етапи підготовки викладача вищої школи до про ведення лекції-візуалізації; описати її основні структурні елементи. У статті акцентується на перевагах лекції-візуалізації (можливість візуального сприйняття навчального матеріалу; діалогова комунікація в системі «студент – викладач»; розвиток умінь творчого осмислення візуальної інформації та наступне використання їх в професійній діяльності).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10749
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ped-visnyk-65-2019-47.pdf9.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.