Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1070
Назва: Курикулум як соціально-філософський феномен
Інші назви: Curriculum as socio-philosophical phenomenon
Автори: Мікулінська, Ольга Сергіївна
Mikulinska, Olga Sergiivna
Ключові слова: курикулум
освітньо-правові норми
соціально-освітні відносини
соціально-освітня проблематика
об’єктивність
правосвідомість
curriculum
educational and legal norms
socio-educational relations
socio-educational range of problems
objectivity
sense of justice
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мікулінська, О. С. Курикулум як соціально-філософський феномен : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Ольга Сергіївна Мікулінська; наук. кер. І. Г. Мисик; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 19 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена філософському вивченню соціальних систем, у межах якого розроблено концепцію внутрікурикулярного синтезу інститутів освіти і права як основної умови, що визначає ефективну організацію соціально-освітніх відносин, здійснювану через курикулярне розв’язання соціально-освітньої проблематики. The thesis is dedicated to philosophical study of social systems, which served the framework for the concept development of intracurricular synthesis of education and law institutes as a principal condition, which determines effective organization of socio-educational relations that is implemented by curricular solution of socio-educational range of problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1070
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mikulinska.aref.pdf188.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.