Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1070
Title: Курикулум як соціально-філософський феномен
Other Titles: Curriculum as socio-philosophical phenomenon
Authors: Мікулінська, Ольга Сергіївна
Mikulinska, Olga Sergiivna
Keywords: курикулум
освітньо-правові норми
соціально-освітні відносини
соціально-освітня проблематика
об’єктивність
правосвідомість
curriculum
educational and legal norms
socio-educational relations
socio-educational range of problems
objectivity
sense of justice
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Мікулінська, О. С. Курикулум як соціально-філософський феномен : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Ольга Сергіївна Мікулінська; наук. кер. І. Г. Мисик; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 19 с.
Abstract: Дисертація присвячена філософському вивченню соціальних систем, у межах якого розроблено концепцію внутрікурикулярного синтезу інститутів освіти і права як основної умови, що визначає ефективну організацію соціально-освітніх відносин, здійснювану через курикулярне розв’язання соціально-освітньої проблематики. The thesis is dedicated to philosophical study of social systems, which served the framework for the concept development of intracurricular synthesis of education and law institutes as a principal condition, which determines effective organization of socio-educational relations that is implemented by curricular solution of socio-educational range of problems.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1070
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikulinska.aref.pdf188.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.