Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1069
Назва: | Куррикулум как социально-философский феномен |
Інші назви: | Курикулум як соціально-філософський феномен Curriculum as socio-philosophical phenomenon |
Автори: | Микулинская, Ольга Сергеевна Мікулінська, Ольга Сергіївна Mikulinska, Olga Sergiivna |
Ключові слова: | куррикулум образовательно-правовая норма социально-образовательные отношения социально-образовательная проблематика правовая объективность объективное правосознание курикулум освітньо-правові норми соціально-освітні відносини соціально-освітня проблематика об’єктивність правосвідомість curriculum educational and legal norms socio-educational relations socio-educational range of problems objectivity sense of justice |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского |
Бібліографічний опис: | Микулинская, О. С. Куррикулум как социально-философский феномен [Текст] : дис. ... канд. филос. наук : 09.00.03 / Ольга Сергеевна Микулинская; науч. рук. И. Г. Мысык; ГУ "Южноукр. нац. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского". – Одесса, 2012. – 229 с. |
Короткий огляд (реферат): | Диссертация посвящена философскому исследованию социальных систем, в рамках которого разработана концепция внутрикуррикулярного синтеза институтов образования и права как определяющего условия эффективной организации социально-образовательных отношений, осуществляемой посредством куррикулярного разрешения социально-образовательной проблематики. Дисертація присвячена філософському вивченню соціальних систем, у межах якого розроблено концепцію внутрікурикулярного синтезу інститутів освіти і права як основної умови, що визначає ефективну організацію соціально-освітніх відносин, здійснювану через курикулярне розв’язання соціально-освітньої проблематики. The thesis is dedicated to philosophical study of social systems, which served the framework for the concept development of intracurricular synthesis of education and law institutes as a principal condition, which determines effective organization of socio-educational relations that is implemented by curricular solution of socio-educational range of problems. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1069 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Микулинская Ольга Сергеевна.pdf | 819.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.