Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1069
Назва: Куррикулум как социально-философский феномен
Інші назви: Курикулум як соціально-філософський феномен
Curriculum as socio-philosophical phenomenon
Автори: Микулинская, Ольга Сергеевна
Мікулінська, Ольга Сергіївна
Mikulinska, Olga Sergiivna
Ключові слова: куррикулум
образовательно-правовая норма
социально-образовательные отношения
социально-образовательная проблематика
правовая объективность
объективное правосознание
курикулум
освітньо-правові норми
соціально-освітні відносини
соціально-освітня проблематика
об’єктивність
правосвідомість
curriculum
educational and legal norms
socio-educational relations
socio-educational range of problems
objectivity
sense of justice
Дата публікації: 2012
Видавництво: Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского
Бібліографічний опис: Микулинская, О. С. Куррикулум как социально-философский феномен [Текст] : дис. ... канд. филос. наук : 09.00.03 / Ольга Сергеевна Микулинская; науч. рук. И. Г. Мысык; ГУ "Южноукр. нац. пед. ун-т им. К. Д. Ушинского". – Одесса, 2012. – 229 с.
Короткий огляд (реферат): Диссертация посвящена философскому исследованию социальных систем, в рамках которого разработана концепция внутрикуррикулярного синтеза институтов образования и права как определяющего условия эффективной организации социально-образовательных отношений, осуществляемой посредством куррикулярного разрешения социально-образовательной проблематики. Дисертація присвячена філософському вивченню соціальних систем, у межах якого розроблено концепцію внутрікурикулярного синтезу інститутів освіти і права як основної умови, що визначає ефективну організацію соціально-освітніх відносин, здійснювану через курикулярне розв’язання соціально-освітньої проблематики. The thesis is dedicated to philosophical study of social systems, which served the framework for the concept development of intracurricular synthesis of education and law institutes as a principal condition, which determines effective organization of socio-educational relations that is implemented by curricular solution of socio-educational range of problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1069
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Микулинская Ольга Сергеевна.pdf819.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.