Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10694
Назва: Professional reflection of primary school teacher: content and structure
Автори: Marusynets, M. M.
Ключові слова: reflection
professional training
professional reflection
primary school teacher
Дата публікації: 2015
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Marusynets M. M. Professional reflection of primary school teacher: content and structure / M. M. Marusynets // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 226-232.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problem of primary school teacher’s professional reflection. The author’s model includes: content, structure and components (cognitive, emotional and evaluative, operational and technological) of pedagogue’s professional reflection that determine the pedagogue’s values-based attitude to professional reflection. The necessity of introducting this model in the process of future primary school teachers training is justified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10694
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marusynets M. M..pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.