Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1065
Назва: Розвиток розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Spoken speech development of the senior preschool age children
Автори: Михайлова, Лідія Іванівна
Mykhaylova, Lidiya Ivanivna
Ключові слова: розмовне мовлення
розвиток
діти старшого дошкільного віку
дискурсивна діяльність
розмовний дискурс
компетенція
spoken speech
development
senior preschool age children
discursive activity
spoken discourse
competence
Дата публікації: 2010
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Михайлова, Л. І. Розвиток розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лідія Іванівна Михайлова; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджувалася проблема розвитку розмовного мовлення старших дошкільників, розроблено експериментальну модель розвитку розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку, визначено педагогічні умови її реалізації: забезпечення позитивної мотивації щодо активіза-ції розмовного мовлення дітей; комунікативна спрямованість розвитку розмовного мовлення ді-тей; заохочення і підтримка вихователем ініціативності розмовного дискурсу дітей у ситуаціях «дитина – дитина», «дитина – діти», «дитина – вихователь», «дитина –дорослий»; взаємозв’язок мовних і немовних засобів виразності в дискурсивній діяльності дітей. The thesis is devoted to the problem of spoken speech development of the senior preschool age child-ren. The experimental model of spoken speech development of the senior preschool age children has been worked out; the pedagogical conditions of its realization have been defined: providing positive motivation as to activation of children’s spoken speech; communicative orientation of spoken speech development of children; encouragement and support of initiative of children’s spoken discourse by teacher in the situa-tions ‘child – child’, ‘child – children’, ‘child – teacher’, ‘child –adult’; interrelation of linguistic and ex-stralinguistic means of expressiveness in children’s discursive activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1065
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykhaylova.pdf173.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.