Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1065Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Михайлова, Лідія Іванівна | - | 
| dc.contributor.author | Mykhaylova, Lidiya Ivanivna | - | 
| dc.date.accessioned | 2018-12-13T14:16:16Z | - | 
| dc.date.available | 2018-12-13T14:16:16Z | - | 
| dc.date.issued | 2010 | - | 
| dc.identifier.citation | Михайлова, Л. І. Розвиток розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лідія Іванівна Михайлова; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 20 с. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1065 | - | 
| dc.description.abstract | У дисертації досліджувалася проблема розвитку розмовного мовлення старших дошкільників, розроблено експериментальну модель розвитку розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку, визначено педагогічні умови її реалізації: забезпечення позитивної мотивації щодо активіза-ції розмовного мовлення дітей; комунікативна спрямованість розвитку розмовного мовлення ді-тей; заохочення і підтримка вихователем ініціативності розмовного дискурсу дітей у ситуаціях «дитина – дитина», «дитина – діти», «дитина – вихователь», «дитина –дорослий»; взаємозв’язок мовних і немовних засобів виразності в дискурсивній діяльності дітей. The thesis is devoted to the problem of spoken speech development of the senior preschool age child-ren. The experimental model of spoken speech development of the senior preschool age children has been worked out; the pedagogical conditions of its realization have been defined: providing positive motivation as to activation of children’s spoken speech; communicative orientation of spoken speech development of children; encouragement and support of initiative of children’s spoken discourse by teacher in the situa-tions ‘child – child’, ‘child – children’, ‘child – teacher’, ‘child –adult’; interrelation of linguistic and ex-stralinguistic means of expressiveness in children’s discursive activity. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk | 
| dc.subject | розмовне мовлення | uk | 
| dc.subject | розвиток | uk | 
| dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk | 
| dc.subject | дискурсивна діяльність | uk | 
| dc.subject | розмовний дискурс | uk | 
| dc.subject | компетенція | uk | 
| dc.subject | spoken speech | uk | 
| dc.subject | development | uk | 
| dc.subject | senior preschool age children | uk | 
| dc.subject | discursive activity | uk | 
| dc.subject | spoken discourse | uk | 
| dc.subject | competence | uk | 
| dc.title | Розвиток розмовного мовлення дітей старшого дошкільного віку | uk | 
| dc.title.alternative | Spoken speech development of the senior preschool age children | uk | 
| dc.type | Thesis | uk | 
| Appears in Collections: | Автореферати | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Mykhaylova.pdf | 173.43 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.