Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1062
Назва: Особливості соціального розвитку дошкільників в організованому ігровому просторі
Інші назви: Particularities of social development of preschool children in an organized play space
Автори: Бетіна, Ганна Олегівна
Бетина, Анна Олеговна
Betina, Anna Olegovna
Ключові слова: соціальна протокомпетентність дошкільників
компетенції
дитяча ігрова кімната
зорієнтована на соціальний розвиток
ігровий простір у роботі з дітьми
соціальний розвиток дітей 5-6 років
social precompetence of preschool children
competencies
children's playroom
focused on social development
children’s playing space
social development
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бетіна, Г. О. Особливості соціального розвитку дошкільників в організованому ігровому просторі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ганна Олегівна Бетіна; наук. кер. Є. В. Чорний; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 19 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації проаналізовано значеннєво-смислове наповнення основоположного для предмета дослідження поняття «соціальної компетентності». Введено та обґрунтовано уявлення про соціальну протокомпетентність, а також описані її компоненти і психологічний зміст. Розкрито специфіку організації простору та професійної діяльності психолога в дитячій ігровій кімнаті, обґрунтовано основні принципи та правила її ефективної роботи, що уможливлюють прискорений соціальний розвиток дошкільнят. This thesis analyzes the fundamental definition of "social competence." It also introduces and proves the concept of "social precompetence" as well as describes its components and content. This paper specifies the environmental organization and distinctive principles of professional work of the psychologist in the children's playroom. It also highlights the fundamental principles and rules in a children's playroom focused on social development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1062
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Betina.pdf191.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.