Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБетіна, Ганна Олегівна-
dc.contributor.authorБетина, Анна Олеговна-
dc.contributor.authorBetina, Anna Olegovna-
dc.date.accessioned2018-12-13T14:00:51Z-
dc.date.available2018-12-13T14:00:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБетіна, Г. О. Особливості соціального розвитку дошкільників в організованому ігровому просторі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ганна Олегівна Бетіна; наук. кер. Є. В. Чорний; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 19 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1062-
dc.description.abstractУ дисертації проаналізовано значеннєво-смислове наповнення основоположного для предмета дослідження поняття «соціальної компетентності». Введено та обґрунтовано уявлення про соціальну протокомпетентність, а також описані її компоненти і психологічний зміст. Розкрито специфіку організації простору та професійної діяльності психолога в дитячій ігровій кімнаті, обґрунтовано основні принципи та правила її ефективної роботи, що уможливлюють прискорений соціальний розвиток дошкільнят. This thesis analyzes the fundamental definition of "social competence." It also introduces and proves the concept of "social precompetence" as well as describes its components and content. This paper specifies the environmental organization and distinctive principles of professional work of the psychologist in the children's playroom. It also highlights the fundamental principles and rules in a children's playroom focused on social development.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсоціальна протокомпетентність дошкільниківuk
dc.subjectкомпетенціїuk
dc.subjectдитяча ігрова кімнатаuk
dc.subjectзорієнтована на соціальний розвитокuk
dc.subjectігровий простір у роботі з дітьмиuk
dc.subjectсоціальний розвиток дітей 5-6 роківuk
dc.subjectsocial precompetence of preschool childrenuk
dc.subjectcompetenciesuk
dc.subjectchildren's playroomuk
dc.subjectfocused on social developmentuk
dc.subjectchildren’s playing spaceuk
dc.subjectsocial developmentuk
dc.titleОсобливості соціального розвитку дошкільників в організованому ігровому просторіuk
dc.title.alternativeParticularities of social development of preschool children in an organized play spaceuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Betina.pdf191.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.