Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10588
Назва: | Hermeneutic approach to the development of vocational and teacher training as a humanitarian-oriented technology |
Інші назви: | Герменевтичний підхід до розвитку професійно-технічної та педагогічної підготовки як гуманітарно-орієнтованої технології |
Автори: | Lomonova, M. F. |
Ключові слова: | hermeneutic approach humanitarian technology the technology scenario analysis humanitarian-oriented technology of the scenario analysis герменевтичний підхід гуманітарна технологія аналіз технологічного сценарію гуманітарно-орієнтована технологія аналізу сценаріїв |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Lomonova M. F. Hermeneutic approach to the development of vocational and teacher training as a humanitarian-oriented technology / M. F. Lomonova // . Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 225-230. |
Короткий огляд (реферат): | The aim of the research is to prove the possibility of studying the development process of the hermeneutic approach in the vocational teacher training as a humanitarian-oriented technology of the scenario analysis. The problem is related to the use of new humanitarian-oriented techniques of the scenario analysis, which allows the complex to present the problem of objectification of the hermeneutic values of the modern socio-cultural-communicative space of a university to form interpretive qualities of the teacher's personality as a man of culture. Метою дослідження є довести можливість вивчення процесу розвитку герменевтичного підходу в професійній підготовці вчителів як гуманітарно-орієнтованої технології аналізу сценаріїв. Проблема пов'язана з використанням нових гуманітарно-орієнтованих методів аналізу сценаріїв, що дозволяє комплексу поставити проблему об'єктивації герменевтичних цінностей сучасного соціокультурно-комунікативного простору університету для формування інтерпретаційних якостей Особистість вчителя як людини культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10588 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lomonova M. F. 2014 5 .pdf | 695.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.