Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10588
Назва: Hermeneutic approach to the development of vocational and teacher training as a humanitarian-oriented technology
Інші назви: Герменевтичний підхід до розвитку професійно-технічної та педагогічної підготовки як гуманітарно-орієнтованої технології
Автори: Lomonova, M. F.
Ключові слова: hermeneutic approach
humanitarian technology
the technology scenario analysis
humanitarian-oriented technology of the scenario analysis
герменевтичний підхід
гуманітарна технологія
аналіз технологічного сценарію
гуманітарно-орієнтована технологія аналізу сценаріїв
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Lomonova M. F. Hermeneutic approach to the development of vocational and teacher training as a humanitarian-oriented technology / M. F. Lomonova // . Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 225-230.
Короткий огляд (реферат): The aim of the research is to prove the possibility of studying the development process of the hermeneutic approach in the vocational teacher training as a humanitarian-oriented technology of the scenario analysis. The problem is related to the use of new humanitarian-oriented techniques of the scenario analysis, which allows the complex to present the problem of objectification of the hermeneutic values of the modern socio-cultural-communicative space of a university to form interpretive qualities of the teacher's personality as a man of culture. Метою дослідження є довести можливість вивчення процесу розвитку герменевтичного підходу в професійній підготовці вчителів як гуманітарно-орієнтованої технології аналізу сценаріїв. Проблема пов'язана з використанням нових гуманітарно-орієнтованих методів аналізу сценаріїв, що дозволяє комплексу поставити проблему об'єктивації герменевтичних цінностей сучасного соціокультурно-комунікативного простору університету для формування інтерпретаційних якостей Особистість вчителя як людини культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10588
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lomonova M. F. 2014 5 .pdf695.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.