Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10541
Назва: The peculiarities of would-be teachers’ professional identity formation
Інші назви: Особливості формування професійної ідентичності майбутніх учителів
Автори: Курлянд, Зинаида Наумівна
Kurlіand, Zinaida Naumivna
Ключові слова: professional identity
would-be teachers
formation
професійна ідентичність
потенційні вчителі
формування
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Kurlіand Z. N. The peculiarities of would-be teachers’ professional identity formation / Z. N. Kurlіand // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 189-195.
Короткий огляд (реферат): There have been first determined and theoretically grounded the peculiarities of would-be teachers professional identity formation. The new paradigm of education certainly places new demands on teachers, who must not only be a highly qualified professional, the master of his craft, but also a creative person, configured for continuous improvement, but also be able to “charge” the students with it. Вперше визначено та теоретично обґрунтовано особливості формування професійної ідентичності майбутніх учителів. Нова парадигма освіти, безумовно, ставить нові вимоги до викладачів, які повинні бути не лише висококваліфікованим фахівцем, майстром своєї справи, але й творчою людиною, налаштованою на постійне вдосконалення, але також мати можливість «зарядити» учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10541
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurlіand Zinaida Naumivna 2014.pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.