Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10541
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурлянд, Зинаида Наумівна-
dc.contributor.authorKurlіand, Zinaida Naumivna-
dc.date.accessioned2021-01-21T12:45:09Z-
dc.date.available2021-01-21T12:45:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationKurlіand Z. N. The peculiarities of would-be teachers’ professional identity formation / Z. N. Kurlіand // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 189-195.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10541-
dc.description.abstractThere have been first determined and theoretically grounded the peculiarities of would-be teachers professional identity formation. The new paradigm of education certainly places new demands on teachers, who must not only be a highly qualified professional, the master of his craft, but also a creative person, configured for continuous improvement, but also be able to “charge” the students with it. Вперше визначено та теоретично обґрунтовано особливості формування професійної ідентичності майбутніх учителів. Нова парадигма освіти, безумовно, ставить нові вимоги до викладачів, які повинні бути не лише висококваліфікованим фахівцем, майстром своєї справи, але й творчою людиною, налаштованою на постійне вдосконалення, але також мати можливість «зарядити» учнів.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectprofessional identityuk
dc.subjectwould-be teachersuk
dc.subjectformationuk
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk
dc.subjectпотенційні вчителіuk
dc.subjectформуванняuk
dc.titleThe peculiarities of would-be teachers’ professional identity formationuk
dc.title.alternativeОсобливості формування професійної ідентичності майбутніх учителівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurlіand Zinaida Naumivna 2014.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.