Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10491
Назва: Approaches and methodology of future philology teachers‟ training
Автори: Sherstiuk, Liudmyla
Ключові слова: methodical competence
competency-based approach
methodological competence
philology teachers‘ training
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Sherstiuk L. Approaches and methodology of future philology teachers‟ training / L.Sherstiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. - 2017. - Ariel. Issue №8. - C. 217-224.
Короткий огляд (реферат): The article deals with theoretical analysis of approaches and methodology of future philology teachers training. Special attention is paid to methods and tasks used in class for forming and evaluating methodic and methodological competencies of future philology teachers. The author proposes a list of abilities and skills for each mentioned-above competency. Methodical and methodological competencies are viewed as integral parts of teacher‘s professional competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10491
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sherstiuk Liudmyla.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.