Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1036
Назва: Методика формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою
Інші назви: Formation methods of senior preschool child’s English oral communicative skills
Автори: Матюха, Галина Василівна
Matjukha, Galina Vasylivna
Ключові слова: уміння усного спілкування англійською мовою
методика формування англомовних умінь
English oral communicative skills
methods of English-speaking skills formation
a lingua and didactic model
a system of exercises
Дата публікації: 2008
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Матюха, Г. В. Методика формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Галина Василівна Матюха; наук. кер. О. О. Фунтікова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2008. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування в стар-ших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою. У роботі уточнено компоненти змісту навчання англомовного спілкування та етапи їх реалізації; теоретично обґрунтовано, практично розроблено й експериментально перевірено методику формування в старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою; створено авторську програму. The dissertation is dedicated to the investigation of the problem connected with the formation of senior preschool child’s English oral communicative skills. The components of the education contents of English-speaking commu-nication and stages of their realization have been specified; formation methods of senior preschool child’s English oral communicative skills have been theo-retically grounded, practically elaborated and experimentally checked; an au-thor’s program has been created, a system of exercises and lessons plan-synopses aimed at teaching 5 / 6 –year-old children English communication have been elaborated; a lingua and didactic model of senior preschool child’s English oral communicative skills formation has been made in this work on the basis of the established principles with the regard for psychological age-specific peculiarities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1036
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matjukha.aref.pdf185.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.