Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10207
Назва: Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики
Інші назви: Features of content design integrated, discipline-oriented disciplines for the training of future teachers of mathematics
Автори: Іванова, Світлана Володимирівна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Ключові слова: інтегрована навчальна дисципліна
проектування
компетентнісний підхід
моніторинг шкільної математичної освіти
integrated discipline
designing
competency approach
monitoring of school mathematics education
Дата публікації: 2010
Видавництво: Суми СумДПУ ім. А.С. Макаренка
Бібліографічний опис: Іванова С. В. Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики / С. В. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. - С. 170-178.
Короткий огляд (реферат): Представлені особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін на прикладі спецкурсу «Компетентнісний підхід до моніторингу шкільної математичної освіти». Peculiarities of designing the content of integrated academic disciplines on the example of a special course "Competence approach to monitoring school mathematics education" are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10207
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Svitlana Volodymyrivna.pdf2.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.