Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10207
Title: Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики
Other Titles: Features of content design integrated, discipline-oriented disciplines for the training of future teachers of mathematics
Authors: Іванова, Світлана Володимирівна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Keywords: інтегрована навчальна дисципліна
проектування
компетентнісний підхід
моніторинг шкільної математичної освіти
integrated discipline
designing
competency approach
monitoring of school mathematics education
Issue Date: 2010
Publisher: Суми СумДПУ ім. А.С. Макаренка
Citation: Іванова С. В. Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики / С. В. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. - С. 170-178.
Abstract: Представлені особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін на прикладі спецкурсу «Компетентнісний підхід до моніторингу шкільної математичної освіти». Peculiarities of designing the content of integrated academic disciplines on the example of a special course "Competence approach to monitoring school mathematics education" are presented.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10207
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Svitlana Volodymyrivna.pdf2.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.