Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2020-11-24T09:25:15Z-
dc.date.available2020-11-24T09:25:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІванова С. В. Особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математики / С. В. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. - С. 170-178.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10207-
dc.description.abstractПредставлені особливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін на прикладі спецкурсу «Компетентнісний підхід до моніторингу шкільної математичної освіти». Peculiarities of designing the content of integrated academic disciplines on the example of a special course "Competence approach to monitoring school mathematics education" are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherСуми СумДПУ ім. А.С. Макаренкаuk
dc.subjectінтегрована навчальна дисциплінаuk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectмоніторинг шкільної математичної освітиuk
dc.subjectintegrated disciplineuk
dc.subjectdesigninguk
dc.subjectcompetency approachuk
dc.subjectmonitoring of school mathematics educationuk
dc.titleОсобливості проектування змісту інтегрованих навчальних дисциплін, орієнтованих на підготовку майбутніх вчителів математикиuk
dc.title.alternativeFeatures of content design integrated, discipline-oriented disciplines for the training of future teachers of mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Svitlana Volodymyrivna.pdf2.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.