Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10145
Назва: Шляхи оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до хормейстерської роботи з дітьми
Інші назви: Ways to optimize the process of future music teachers’ training for choirmaster work with children
Автори: Іригіна, Світлана Олександрівна
Iryhina, Svitlana Oleksandrivna
Ключові слова: підготовка студентів до хормейстерської роботи з дітьми
музично-співоча освіта школярів
сучасні підходи щодо організації вокально-хорової роботи з учнями
методи та прийоми її оптимізації
preparation of students for choirmaster work with children
musical and vocal education of schoolchildren
modern approaches to the organization of vocal and choral work with students
methods and techniques for its optimization
Дата публікації: 2019
Видавництво: Актуальні питання мистецької освіти та виховання
Бібліографічний опис: Іригіна С.О. Шляхи оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до хормейстерської роботи з дітьми / С.О. Іригіна // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2019. - Вип. 1-2 (13-14). - Суми : ФОП Цьома С.П., 2019. - С. 168-177.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему вдосконалення теорії та методів навчання майбутніх педагогів-хормейстерів. Охарактеризовано зміст основних напрямів роботи й підходів щодо організації процесу вивчення й освоєння ними шкільного пісенного репертуару. Викладено зміст стандарту знань і вмінь (у галузі музично-співочої діяльності), якими повинні оволодіти учні до закінчення початкової школи; критерії добору вокально-хорового репертуару для роботи з дітьми та оцінювання творчих проявів студентів. Значну увагу приділено розкриттю змісту діяльності майбутнього вчителя-хормейстера щодо використання у вокально-хоровій роботі прийомів театралізації музичних творів. The article actualizes the problem of the improving of theory and methods of future teachers-choirmasters’ training. It unfolds the content of the main directions of work and approaching to organization of the process of the school song repertoire’s studying and mastering. As well, it states the content of standard knowledge and skills (in the field of musical and singing activity) that the students should master by the end of primary school; and states the criteria for selection of the vocal and choral repertoire to work with children and appraise the students’ creativity performance. Considerable attention is paid to the disclosure of future teacher-choirmaster's activity’s content in the use of the atricalization techniques for musical works in vocal and choral work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10145
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iryhina SO.pdf485.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.