Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІригіна, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorIryhina, Svitlana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2020-11-16T08:04:47Z-
dc.date.available2020-11-16T08:04:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІригіна С.О. Шляхи оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до хормейстерської роботи з дітьми / С.О. Іригіна // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2019. - Вип. 1-2 (13-14). - Суми : ФОП Цьома С.П., 2019. - С. 168-177.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10145-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему вдосконалення теорії та методів навчання майбутніх педагогів-хормейстерів. Охарактеризовано зміст основних напрямів роботи й підходів щодо організації процесу вивчення й освоєння ними шкільного пісенного репертуару. Викладено зміст стандарту знань і вмінь (у галузі музично-співочої діяльності), якими повинні оволодіти учні до закінчення початкової школи; критерії добору вокально-хорового репертуару для роботи з дітьми та оцінювання творчих проявів студентів. Значну увагу приділено розкриттю змісту діяльності майбутнього вчителя-хормейстера щодо використання у вокально-хоровій роботі прийомів театралізації музичних творів. The article actualizes the problem of the improving of theory and methods of future teachers-choirmasters’ training. It unfolds the content of the main directions of work and approaching to organization of the process of the school song repertoire’s studying and mastering. As well, it states the content of standard knowledge and skills (in the field of musical and singing activity) that the students should master by the end of primary school; and states the criteria for selection of the vocal and choral repertoire to work with children and appraise the students’ creativity performance. Considerable attention is paid to the disclosure of future teacher-choirmaster's activity’s content in the use of the atricalization techniques for musical works in vocal and choral work.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАктуальні питання мистецької освіти та вихованняuk
dc.subjectпідготовка студентів до хормейстерської роботи з дітьмиuk
dc.subjectмузично-співоча освіта школярівuk
dc.subjectсучасні підходи щодо організації вокально-хорової роботи з учнямиuk
dc.subjectметоди та прийоми її оптимізаціїuk
dc.subjectpreparation of students for choirmaster work with childrenuk
dc.subjectmusical and vocal education of schoolchildrenuk
dc.subjectmodern approaches to the organization of vocal and choral work with studentsuk
dc.subjectmethods and techniques for its optimizationuk
dc.titleШляхи оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до хормейстерської роботи з дітьмиuk
dc.title.alternativeWays to optimize the process of future music teachers’ training for choirmaster work with childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iryhina SO.pdf485.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.