Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9773
Назва: Методичні рекомендації щодо забезпечення практичної роботи студентів з дисципліни «Основи паблік рілейшнз» за спеціальністю 053 Психологія
Інші назви: Methodical recommendations for ensuring the practical work of students in the discipline "Fundamentals of Public Relations" in the specialty 053 Psychology
Автори: Цибух, Людмила Миколаївна
Tsibukh, Liudmyla Mykolaivna
Ключові слова: практичні заняття
проблемні ситуації
громадськість
комунікація
public relations
practical training
problem situations
public
communication
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Цибух Л. М. Методичні рекомендації щодо забезпечення практичної роботи студентів з дисципліни «Основи паблік рілейшнз» за спеціальністю 053 Психологія / Л. М. Цибух. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2020. – 26 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальна дисципліна «Основи паблік рілейшнз» є складовою програми професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», які навчаються за спеціальністю 053 Психологія. Мета навчальної дисципліни: ознайомлення здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» з маркетинговим, рекламним та комунікативним процесами; формування системи спеціальних знань про основні методи та прийоми паблік рілейшнз, надання можливості майбутнім фахівцям використовувати методи управління громадською думкою. The discipline "Fundamentals of Public Relations" is a component of the program of professional training of applicants for the second (master's) level of the State Institution "South Ukrainian National Pedagogical University named after KD Ushinsky", who study in the specialty 053 Psychology. The purpose of the discipline: acquaintance of applicants of educational and qualification level "master" with marketing, advertising and communication processes; formation of a system of special knowledge about the basic methods and techniques of public relations, providing opportunities for future professionals to use methods of public opinion management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9773
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsibukh Liudmyla Mykolaivna 2020.pdf706.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.