Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9711
Назва: Особливості взаємозв’язку компонентів культури безпечної життєдіяльності у майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей
Автори: Карпова, Елла Едуардівна
Karpova, Ella Eduardivna
Гвоздій, Світлана Петрівна
Gvozdii, Svitlana Petrivna
Ключові слова: культура безпечної життєдіяльності
фахівці соціономічних спеціальностей
компоненти культури безпечної життєдіяльності
взаємозв’язок компонентів
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Особливості взаємозв’язку компонентів культури безпечної життєдіяльності у майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / Е. Е. Карпова, С. П. Гвоздій // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 127-134.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до створення безпечного для життя і здоров’я середовища в особистому житті і професійній діяльності. Наводиться огляд напрямків вирішення цієї проблеми в сучасних наукових дослідженнях, формулюється визначення феномена «культура безпечної життєдіяльності», характеризується склад компонентів культури безпечної життєдіяльності та методика їх діагностування. Описано педагогічні умови, за яких здійснювалось формування у майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей культури безпечної життєдіяльності, результати експериментального дослідження та їх обговорення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9711
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvmdup_2019_2_25.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.