Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9547
Назва: Формування умінь і навичок у студентів хореографічної спеціалізації як майбутніх викладачів мистецтва хореографії
Інші назви: Developing abilities and skills of students majoring in choreography as the future lecturers of the cho- reography
Автори: Герц, Ірина Іванівна
Hertz, Iryna
Ключові слова: хореограф
професійне навчання
викладач
хореографічна підготовка
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
Бібліографічний опис: Герц І. І. Формування умінь і навичок у студентів хореографічної спеціалізації як майбутніх викладачів мистецтва хореографії // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: наук. журнал. – К.: Міленіум, 2017. - № 1. – 200 с. (с. 99-103).
Короткий огляд (реферат): Метою статті є визначення основних творчих здібностей у студентів хореографічної спеціалізації для формування у них професійних умінь та навичок для майбутнього викладання хореографії. Методологія дослідження полягає у застосуванні аналітичного, функціонального, мистецтвознавчого і системного методів дослі- дження показників професійних функцій хореографа, його майстерності у викладацькій діяльності, готовності до саморозвитку. Наукова новизна статті полягає в удосконаленні положень щодо: використання у навчальному процесі спеціальних прийомів і методів; визначення об’єктивних критеріїв показників образної оригінальності в хореографічній діяльності; поетапних теоретико-практичних методів протягом навчання у вищому навчальному закладі. У висновках відзначено, що, по-перше, завданням вищої спеціальної освіти є підготовка й виховання фахівця, здатного творчо мислити, застосовувати отримані знання та використовувати їх у художньо-творчій і сценічній діяльності; по-друге, актуальним завданням вищої хореографічної освіти є підготовка не лише виконавців, а й самостійних митців, всебічно обдарованих особистостей, творчих індивідуальностей; по-третє, перед виклада- чами кафедри сучасної хореографії стоїть завдання інтегрувати практичні знання і навички майбутнього спеціаліста з хореографічного мистецтва з психолого-педагогічною складовою навчання хореографічним дисциплінам. The article is to define the basic creative skills of the students specialization Choreography for the formation of their professional skills and knowledge for future choreographic work. Methodology. The research methodology is to apply analytical, function, art and systematic methods to research the performance features of profes- sional choreographers, their skills in teaching, readiness for self-development. Scientific novelty. The novelty of the paper is to improve the provisions, relating to: the use of special techniques and methods in the educational process; the determination of objective criteria of originality in the performance of imaginative choreographic activities; phased theo- retical and practical methods for teaching in higher education. Conclusions. The conclusions noted the following posi- tions: first of all, the challenge of higher special education is training and education specialist who can think creatively apply knowledge in artistic, creative and stage activities; secondly, the urgent task of higher choreographic education is to prepare not only artists, but also independent artists comprehensively gifted personalities, creative individuals; thirdly, the task of the lecturer of contemporary choreography is to integrate the practical knowledge and skills of the future ex- pert choreography of psycho-pedagogical training component choreographic disciplines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9547
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
developing.pdf872.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.