Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9511
Назва: До проблеми психологічної підготовки майбутніх вчителів
Інші назви: To the problem of psychological training of future teachers
Автори: Slobodianiuk, Hanna Anatolievna
Слободянюк, Ганна Анатоліївна
Ключові слова: науково-пошукові дослідження
психологічна підготовка майбутніх педагогів
науково-метрична база Web of Science
психолого-педагогічна підготовка вчителя
аналіз публікацій
Дата публікації: 2020
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Слободянюк Г. До проблеми психологічної підготовки майбутніх вчителів / Г. Слободянюк // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2020. – № 1. – С. 29-33.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу наукових публікацій з висвітлення проблеми психологічної підготовки майбутніх вчителів, що індексуються в міжнародній базі Web of Science, за останні двадцять років. Було встановлено, що до 2008 року спостерігався занижений рівень уваги вчених до висвітлення наукових досліджень, присвячених проблемі психологічної підготовки вчителя. Переважна більшість публікацій - статті, в яких розглядаються дані формування необхідних професійних компетенцій з психологічною складовою у майбутніх вчителів; висвітлюються інновації в формах та методах опанування психологічними знаннями; наводяться дані, присвячені змісту освітньої психології як наукової дисципліни, тощо. Проте проаналізовані наукові праці мають обмежений характер та не враховують досить актуальні напрямки досліджень із зазначеної тематики. The article is devoted to the analysis of scientific publications on the problem of psychological training of future teachers, which have been published in the international database of Web of Science, for the last twenty years. It was found that until 2008 there was an underestimated level of attention of scientists to the issues of scientific research on the problem of psychological training of future teachers. The vast majority of publications are articles which explore the formation of the necessary professional competencies with a psychological component in future teachers; innovations in forms and methods of mastering psychological knowledge are covered; data on the content of educational psychology as a scientific discipline, etc. are given. However, the analyzed scientific works are limited in their nature and do not take into account the very relevant areas of research on this topic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9511
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slobodianiuk.pdf828.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.