Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/924| Назва: | Формування лексикографічної компетенції у студентів філологічних спеціальностей | 
| Інші назви: | Lexicographic competence development of the students of philological specialities | 
| Автори: | Надолинська, Анастасія Станіславівна Nadolinska, Anastasia Stanislavivna  | 
| Ключові слова: | лексикографічна компетенція лінгвокультурологічна лексикографія мультимедійний словник бакалаври магістранти філологічні спеціальності lexicographic competence lingvocultural lexicography multimedia dictionary bachelors masters philological specialties  | 
| Дата публікації: | 2012 | 
| Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Бібліографічний опис: | Надолинська, А. С. Формування лексикографічної компетенції у студентів філологічних спеціальностей : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Анастасія Станіславівна Надолинська; наук. кер. Ж. Д. Горіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 21 с. | 
| Короткий огляд (реферат): | У дисертації визначено й науково обґрунтовано сутність феномена «лексикографічна компетенція»; розроблено принципи, композиційні параметри мультимедійного навчального лінгвокультурологічного словника; визначено критерії (термінологічно-когнітивний, інформаційно-типологічний, операційно-діяльнісний, організаційно-технологічний), показники і схарактеризовано рівні сформованості (достатній, середній та елементарний) лексикографічної компетенції у студентів філологічного фаху; The dissertation is devoted to the problem of lexicographic competence development of philological specialties students. It is determined and scientifically grounded the essence of phenomenon “lexicographic competence”; developed the principles and compositional parameters of multimedia educational lingvocultural dictionary; defined criteria (terminology-cognitive, informatively-typological operational-active, organizational-technological indexes) and characterized the formation levels (sufficient, middle and elementary) of the lexicographic competence of philological specialties students. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/924 | 
| Розташовується у зібраннях: | Автореферати | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Nadolinska.aref.pdf | 225.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.