Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9223
Назва: Праксеологічні конотацій акмеології: трансдисциплінарний контекст
Автори: Паламарчук, Є. В.
Palamarchuk, E. V.
Ключові слова: філософія
акмеологія
праксеологічний корень
трансдисциплінарний контекст
праксеологічні конотацій акмеології
параметри акмеології
акмеологічний підхід
міждисциплінарність
полідисциплінарність
трансдисциплінарність
philosophy
acmeology
praxeological root
transdisciplinary context
praxeological connotations of acmeology
parameters of acmeology
acmeological approach
interdisciplinarity
polydisciplinarity
transdisciplinarity
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Паламарчук Є. В. Праксеологічні конотацій акмеології: трансдисциплінарний контекст / Є. В. Паламарчук // Перспективи. – 2012. – №2. – С. 85-87.
Короткий огляд (реферат): ХХ ст. є прикметним такими загальновідомими відкриттями як «теорія відносності» А. Айнштайна, відкриттям першого антибактеріального препарату – пеніцилін А. Флемінга, створено та впроваджено в широке коло користування комп’ютер. У філософії розроблено широку палітру концептів, формуються напрямки, зокрема екзистенціалізм та феноменологія, позитивізм та постмодернізм. Однак недостатньо розкритим залишається той факт, що в тому ж столітті, російський дослідник М. Рибніков вводить поняття «акмеології», а у Франції – Жан Піаже пропонує новий підхід до вирішення комплексних питань, а саме «трансдисциплінарність». XX century is notable for such well-known discoveries as the "theory of relativity" A. Einstein, the discovery of the first antibacterial drug - penicillin A. Fleming, created and implemented in a wide range of computer use. A wide palette has been developed in philosophy concepts, directions are formed, in particular existentialism and phenomenology, positivism and postmodernism. However, the fact that in the same century, the Russian researcher M. Rybnikov introduces the concept of "acmeology", and in France - Jean Piaget offers a new approach to address complex issues, namely "transdisciplinarity".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9223
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Palamarchuk, 2012.pdf417.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.