Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8872| Назва: | Полілінгвальна і полікультурна парадигма сучасної мовної освітньої системи | 
| Автори: | Горіна, Жанна Дмитрівна Horina, Zhanna Dmytriivna | 
| Ключові слова: | міжкультурна комунікація полімовна особистість | 
| Дата публікації: | 2011 | 
| Видавництво: | Педагогічна освіта: теорія і практика | 
| Бібліографічний опис: | Горіна Ж. Д. Полілінгвальна і полікультурна парадигма сучасної мовної освітньої системи / Ж. Д. Горіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 7. - С. 135-142. | 
| Короткий огляд (реферат): | Автор обгрунтовує, що полікультурна парадигма сучасної мовної освіти, яка сформувалася в результаті зміни мети навчання рідної мови, передовсім базується на принципах формування полікультурної особистості. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/8872 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| polilingvalna.pdf | 429.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
