Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/792| Назва: | Наступність у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку | 
| Інші назви: | The continuity in teaching description to pre-school and primary school children | 
| Автори: | Порядченко, Леся Анатоліївна Poryadchenko, Lesya Anatoliyvna  | 
| Ключові слова: | наступність опис висловлювання текст мовленнєві навички мовленнєві вміння рефлексія над мовленням об’єктивація мови преемственность continuity description utterance text speech skills speech abilities reflection over the speech object oriented speech  | 
| Дата публікації: | 2007 | 
| Видавництво: | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди | 
| Бібліографічний опис: | Порядченко, Л. А. Наступність у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Леся Анатоліївна Порядченко; наук. кер. Л. О. Калмикова; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди". – Переяслав-Хмельниц., 2007. – 284 с. | 
| Короткий огляд (реферат): | У дисертації запропоновано, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано методику реалізації наступності в навчанні опису дітей 5-6-річного віку. Суть її полягає в подальшому поступовому розвиткові мовленнєвих навичок продукувати описи, що здобуті дітьми в дошкільні роки; осмисленні й усвідомленні суттєвих і формально-структурних ознак опису як одного із функціонально-смислових типів мовлення; виробленні на цій основі мовленнєвих умінь доречно добирати влучні мовні засоби для висвітлення ознак об’єкта, що описується, об’єктивувати опис як одиницю мови, здійснювати рефлексію над мовленням у формі опису та контроль над мовленням однолітків, що забезпечує розвиток у дітей комунікативних та лінгвістичних умінь продукувати описи. In the dissertation the methods of implementing the continuity of teaching description to the children at age from 5 and 6 have been examined, theoretically grounted and experimentally tested. The essence of these methods is to develop children’s future speech skills, aimed at creating descriptions obtained by them during their pre-school years, gradually and continuosly; to comprehend and realize the essential, formal and structural features of description as one of the functional and meaningful types of speech; to work out the abilities of choosing quite appropriate linguistic means capable to illustrate subject’s characteristics under description, to define the description as a unit of language, to perform the reflexion over speech in the form of description and the control children’s speech, enabling children to develop communicative and language abilities while creating descriptions. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/792 | 
| Розташовується у зібраннях: | Дисертації | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Порядченко Леся Анатоліївна.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.