Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7692
Title: Професійне становлення майбутніх педагогів в умовах університетської освіти
Other Titles: Professional establishment of future teachers under the university education
Authors: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Keywords: професійне становлення
майбутні педагоги
університетська освіта
етапи
складники
методична культура
professional formation
future teachers
stages
components
methodical culture
university education
Issue Date: 2020
Publisher: Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського
Citation: Княжева І. А. Професійне становлення майбутніх педагогів в умовах університетської освіти / Ф. А. Княжева // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського : зб. наукових праць. Педагогічні науки. – Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2020. – №1(68). – С. 110-115.
Abstract: У статті на основі аналізу наукового фонду визначено поняття «професійне становлення майбутніх педагогів», схарактеризовано стадії цього процесу, доведено взаємозв’язок і взаємозумовленість кожної із стадій. Розкрито особливості і значення етапу професійного навчання (професійної самоідентифікації), визначено причини деструктивних кризових станів у цей період, схарактеризовано можливі заходи щодо їх подолання як запоруки забезпечення успішності й конкурентноздатності фахівця, його самореалізації і самоздійснення в майбутній професії. визначено складники професійного становлення майбутніх педагогів, зокрема його методичну сферу, що представлена в дослідженні феноменом «методична культура». The article on the basis of the scientific foundation analysis defines the concept of "professional formation of future teachers" as a step-by-step dynamic continuous progressive process and the result of formation, develop- ment, self-development and self-improvement of the personality, which allows it to meet the constantly changing requirements of professional and pedagogical activity and provides its success. The approaches adopted in the scientific discourse on the stages of the process of professional formation of future teachers have been identified. It is found that, despite the existing differences, scientists are united in understanding the interconnectedness and interdependence of each of the stages, since the transition to a further one is conditioned by the course of the pre- vious one.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7692
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Knyazheva Iryna Anatoliyivna 2020.pdf716.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.