Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7692
Назва: Професійне становлення майбутніх педагогів в умовах університетської освіти
Інші назви: Professional establishment of future teachers under the university education
Автори: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Ключові слова: професійне становлення
майбутні педагоги
університетська освіта
етапи
складники
методична культура
professional formation
future teachers
stages
components
methodical culture
university education
Дата публікації: 2020
Видавництво: Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Княжева І. А. Професійне становлення майбутніх педагогів в умовах університетської освіти / Ф. А. Княжева // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського : зб. наукових праць. Педагогічні науки. – Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2020. – №1(68). – С. 110-115.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукового фонду визначено поняття «професійне становлення майбутніх педагогів», схарактеризовано стадії цього процесу, доведено взаємозв’язок і взаємозумовленість кожної із стадій. Розкрито особливості і значення етапу професійного навчання (професійної самоідентифікації), визначено причини деструктивних кризових станів у цей період, схарактеризовано можливі заходи щодо їх подолання як запоруки забезпечення успішності й конкурентноздатності фахівця, його самореалізації і самоздійснення в майбутній професії. визначено складники професійного становлення майбутніх педагогів, зокрема його методичну сферу, що представлена в дослідженні феноменом «методична культура». The article on the basis of the scientific foundation analysis defines the concept of "professional formation of future teachers" as a step-by-step dynamic continuous progressive process and the result of formation, develop- ment, self-development and self-improvement of the personality, which allows it to meet the constantly changing requirements of professional and pedagogical activity and provides its success. The approaches adopted in the scientific discourse on the stages of the process of professional formation of future teachers have been identified. It is found that, despite the existing differences, scientists are united in understanding the interconnectedness and interdependence of each of the stages, since the transition to a further one is conditioned by the course of the pre- vious one.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7692
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Knyazheva Iryna Anatoliyivna 2020.pdf716.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.