Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/750Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Петрусенко, Сергій Юрійович | - | 
| dc.contributor.author | Petrusenko, Sergiy Yuriyovych | - | 
| dc.date.accessioned | 2018-10-22T10:03:33Z | - | 
| dc.date.available | 2018-10-22T10:03:33Z | - | 
| dc.date.issued | 2009 | - | 
| dc.identifier.citation | Петрусенко, С. Ю. Педагогічні умови професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сергій Юрійович Петрусенко; наук. кер. Т. Ю. Осипова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 21 с. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/750 | - | 
| dc.description.abstract | У дослідженні визначено й науково обґрунтовано сутність понять «професійне становлення молодих учителів у загальноосвітньому на-вчальному закладі», «адаптація», «самовизначення», «самореалізація», «наставництво», «наставник»; розкрито складові процесу професійного становлення учителів-початківців у загальноосвітньому навчальному закладі; визначено педагогічні умови, визначено критерії та рівні професійного становлення молодих учителів. The dissertation research is devoted to the problem of young teachers’ professional development in a comprehensive institution: essence of such terms as «young teachers’ professional development in a comprehensive in-stitution», «adaptation», «self-determination», «self-realization», «mentor» are defined and scientifically grounded; the components of young teachers’ professional development in a comprehensive institution process are detalized; pedagogic conditions aiming at cooperation of teachers with different terms of work are defined; the system of pedagogic guidance in a comprehentive institution is perfected by means of a corresponding school creation; involvement of young teachers to a research and methodological activity in a comprehentive institution; the criteria of professional development are defined. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk | 
| dc.subject | професійне становлення | uk | 
| dc.subject | адаптація | uk | 
| dc.subject | самовизначення | uk | 
| dc.subject | самореалізація | uk | 
| dc.subject | молодий учитель | uk | 
| dc.subject | наставництво | uk | 
| dc.subject | молодой учитель | uk | 
| dc.subject | наставничество | uk | 
| dc.subject | professional development | uk | 
| dc.subject | adaptation | uk | 
| dc.subject | self-determination | uk | 
| dc.subject | self-realization | uk | 
| dc.subject | young teacher | uk | 
| dc.subject | guidance | uk | 
| dc.subject | mentor comprehentive institution | uk | 
| dc.title | Педагогічні умови професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі | uk | 
| dc.title.alternative | Pedagogic Conditions of Young Teachers’ Professional Development in a Comprehensive Institution | uk | 
| dc.type | Thesis | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Автореферати | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Petrusenko.aref.pdf | 208.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.