Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/726
Назва: Features of students' national identity development
Інші назви: Особливості розвитку національної ідентичності студентської молоді
Автори: Piontkovska, D.
Піонтковська, Д. В.
Ключові слова: national identity
development
students
національна ідентичність
розвиток
студентська молодь
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Піонтковська, Д. В. Особливості розвитку національної ідентичності студентської молоді / Д. В. Піонтковська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2017. – № 3. – С. 58-62
Короткий огляд (реферат): The article deals with the features of the development of students’ national identity. The author’s understanding of the concept of «national identity» is presented. The empirical study checks the author’s assumption that the development of national identity of students majoring in different fields of study has specific features depending on the students’ specialty and may be deficient in some of them. It has been established that the national identity of future History teachers, Ukrainian language and literature teachers is developed more intensively; the national identity of students majoring in Law, Philosophy, Psychology, Speech therapy, Cultural studies, Journalism, Social pedagogy is developed less intensively; and the national identity of students majoring in General medicine, Geodesy, Transport technologies (Road transport), Mathematics (group 3) demonstrates the lowest level of its development. Статтю присвячено вивченню особливостей розвитку національної ідентичності студентської молоді. Презентовано авторське розуміння поняття «національна ідентичність особистості». Під час емпіричного дослідження перевірялося припущення автора, що розвиток національної ідентичності студентів різних спеціальностей має певні особливості та може бути недостатнім у частини з них. Встановлено, що національна ідентичність у студентів, майбутніх учителів історії, української мови та літератури (перша група) розвивається найінтенсивніше; у студентів спеціальностей «правознавство», «філософія», «психологія», «логопедія», «культурологія», «журналістика», «соціальна педагогіка» (друга група) – менш інтенсивно; у студентів спеціальностей «лікувальна справа», «геодезія», «транспортні технології» (автомобільний транспорт), «математика» (третя група) – найменш інтенсивно. Узагальнюючи одержані результати, можемо зробити висновок про те, що основними соціальними чинниками розвитку національної ідентичності студентів є професійна освіта, яку вони здобувають у вищому навчальному закладі; знання ознак своєї та інших націй, які вони одержують самостійно та у взаємодії з представниками своєї та інших націй; спілкування з представниками своєї нації; взаємодії з представниками інших націй; психологічними – їх позитивне ставлення до представників своєї нації; толерантне ставлення до представників інших націй.Отримані результати можуть використовуватися кураторами академічних груп і викладачами вищих навчальних закладів під час розробки та організації психологічних і педагогічних технологій із метою підвищення рівня національної ідентичності студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/726
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пыонтковська Д. В..pdf223.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.