Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7075
Назва: Проблема зв'язку когнітивних процесів та емоційних станів студентів
Інші назви: The problem of inrerrelation between cognitive processes and emotional states of students
Проблема взаимосвязи когнитивных процессов и эмоциональных состояний студентов
Автори: Грицук, О. В.
Ключові слова: емоційна сфера
когнітивна схема
когнітивна сфера
емоційний вибір
паттерн
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Грицук О. В. Проблема зв'язку когнітивних процесів та емоційних станів студентів / О. В. Грицук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 7. – С. 138-141.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается роль и взаимосвязь между когнитивными процессами и эмоциональными состояниями студентов. Замечено, что эмоции играют особую роль в формировании осознанной цели учебной деятельности. Доказано, что психическое отражение составляет единство двух компонентов – интеллектуального и эмоционального. The article deals with the role and relationship between cognitive processes and emotional states of students. It is remarked that emotions perform a special role in the formation of conscious purpose of training activities. It is shown that mental reflection is a unity of two components – the intellectual and emotional ones. Is is also determined that emotional states define dynamic characteristics of cognitive processes of students. Emotions organize students’ intellection and their studying activity. Emotions and feelings are related to perception of vitally important things, that is why they have an influence on the existence. Intellection (thinking) and perceptions are two existential essences that are combined into one unit. У статті розглянуто роль та взаємозв’язок між когнітивними процесами та емоційними станами студентів. Зауважено, що емоції виконують особливу роль у формуванні усвідомленої мети навчальної діяльності. Доведено, що психічне відбиття складає єдність двох компонентів – інтелектуального і емоційного.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7075
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrytsuk.pdf395.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.