Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7056
Назва: Використання впливу інформаційно-психологічних факторів для формування в особистості емоції страху
Інші назви: Using influence of informational and psychological factors for the formation of individual’s emotion of fear
Автори: Дишель, Олексій Вадимович
Dyshel, Oleksiy
Ключові слова: інформаційно-психологічний вплив
страх
засоби масової комунікації
маніпуляція
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дишель О. В. Використання впливу інформаційно-психологічних факторів для формування в особистості емоції страху / О. В. Дишель // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 7. – С. 40-43.
Короткий огляд (реферат): . Features of informational and psychological factors influence on the formation of individual’s emotion of fear is analyzed, the role of means of mass communication in this process, cognitive, age and gender conditions of their successfulness and also a historical experience of their application are determined. In the content of means of mass communication there are three categories of provocative that cause the reaction of fear, they are threat and mutilation, deformation of natural forms, perception of fear through other people’s experience. Consideration and application of these points by creating information production gives an opportunity to influence people and cause their emotions of fear. The additional criteria of effectiveness of media production of frightening content are the level of cognitive development and age. Using mass media products that cause negative emotions, for example, emotions of fear, needs a severe public critics. Nevertheless, there are some areas where frightening can be used as a method for preventing antisocial actions. У статті були проаналізовані особливості впливу інформаційно-психологічних факторів на формування в особистості емоції страху, визначена роль засобів масової комунікації у даному процесі, когнітивні, вікові та гендерні умови їх успішності, а також історичний досвід застосування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7056
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyshel.pdf484.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.