Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7050
Title: Соціальна перцепція ікони серед молоді (емпіричне дослідження через призму гендерного підходу)
Other Titles: Социальная перцепция иконы среди молодёжи (эмпирическое исследование сквозь призму гендерного подхода)
Social perception of an icon by youth (empirical research on the basis of gender approach)
Authors: Данілова, О. С.
Keywords: православна ікона
соціальна перцепція
контент-аналіз
факторний аналіз
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Данілова О. С. Соціальна перцепція ікони серед молоді (емпіричне дослідження через призму гендерного підходу) / О. С. Данілова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – № 7. – С. 142-146 .
Abstract: The empirical research of social perception of an icon by youth is carried out. The psychological peculiarities of perception of a canonical icon from a gender perspective are defined. The approaches to investigation of social perception of sacral art i.e. an icon have been developing. Study materials and conclusions can be useful for solving a problem of implementation of spiritually-moral component into the school curriculum, in particular, studying of a subject called “Foundations of the Orthodox and iconography” as an elective course by children. Проведено эмпирическое исследование социальной перцепции иконы среди молодежи. Выявлены психологические особенности восприятия канонической иконы с учетом гендерного подхода. Разрабатываются подходы для изучения социальной перцепции сакрального искусства - Иконы. Материалы исследования и выводы могут послужить для решения проблемы введения духовно-морального компонента в школьную программу, а именно, – изучению нашими детьми в рамках факультатива предмета «Основы Православия и иконографии». Проведено емпіричне дослідження соціальної перцепції ікони серед молоді. Виявлено психологічні особливості сприйняття Православної ікони з урахуванням гендерного підходу. Розроблено механізм для вивчення соціальної перцепції сакрального мистецтва – ІКОНИ. Матеріали дослідження та висновки можуть бути корисними в розв’язанні проблеми введення духовно-морального компоненту до шкільної програми, а саме - вивчення дітьми в рамках факультативу такого предмету, як «Основи Православ’я та іконографія»
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7050
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danilova.pdf581.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.