Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7022
Title: Теорія та методика фізичного виховання студентів у сучасних умовах розвитку суспільства
Other Titles: Theory and methodology of physical education of students in modern conditions of society development
Authors: Башавець, Наталія Андріївна
Bashavets, Nataliia Andriivna
Keywords: фізичне виховання
конкурентоспроможність
професійно-прикладна підготовка
конкурентоспособность
Physical Education
competitive
vocational training
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Башавець Н. А. Теорія та методика фізичного виховання студентів у сучасних умовах розвитку суспільства / Н. А. Башавець // Наука і освіта : наук.- практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 67-70.
Abstract: У статті розглядаються аспекти вдосконалення викладання теорії та методики фізичного виховання у вищих навчальних закладах відповідно до сучасних умов розвитку суспільства з акцентом на професійно-прикладну підготовку та формування культури здоров’язбереження студентів. Основною проблемою сучасної системи вищої освіти автором визначено пошук оптимальних шляхів підготовки висококваліфікованих спеціалістів із високим рівнем конкурентоспроможності в умовах ринкової економіки. The article deals with the aspects of improving the teaching of the theory and methods of physical education in higher education institutions in accordance with the current conditions of society with a focus on vocational training and education of students' health care. The main problem of the modern higher education system is the author's search for optimal ways of training highly qualified specialists with a high level of competitiveness in a market economy.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7022
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bashavets Nataliia Andriivna 2013 4.pdf383.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.