Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6934
Назва: Психологічна діагностика для соціальних працівників: роль, місце, проблеми та специфіка викладання
Інші назви: Психологическая диагностика для социальных работников: роль, место, проблемы и специфика преподавания
Psychological diagnostics for social workers: role, place, problems and specificity of teaching
Автори: Гузенко, Віра Анатоліївна
Гузенко, Вера Анатольевна
Guzenko, Vira Anatoliyivna
Тодорцева, Юлія Вікторівна
Тодорцева, Юлия Викторовна
Todortseva, Yuliya Viktorovna
Ключові слова: психологічна діагностика
соціальна робота
фахівець
вища освіта
організація навчальної діяльності
тестова компетентність
психологическая диагностика
социальная работа
специалист
высшее образование
организация учебной деятельности
тестовая компетентность
psychological diagnostics
social work
specialist
vyshcha osvita Higher Education
organization of educational activities
test competence
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гузенко В. А. Психологічна діагностика для соціальних працівників: роль, місце, проблеми та специфіка викладання / В. А. Гузенко, Ю, В. Тодорцева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 10-14.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблематиці викладання психологічної діагностики майбутнім фахівцям з соціальної роботи. Описано основні завдання дисципліни та вимоги до практичних навичок студентів, показано зв’язок психологічної діагностики з іншими дисциплінами у навчальному плані студентів спеціальності «Соціальна робота». Висвітлено та обґрунтовано базові теоретичні та практичні блоки. The article is devoted to theproblems of teaching psychological diagnostics to future specialists in social work. The main tasks of the discipline and requirements for practical skills of students are described, communication is shown psychological diagnostics with other disciplines in the curriculum of students of the specialty "Social work". Basic theoretical and practical blocks are explained and substantiated. Русский Стаття присвячена проблематиці викладання психологічної діагностики майбутнім фахівцям з соціальної роботи. Описано основні завдання дисципліни та вимоги до практичних навичок студентів, показано зв’язок психологічної діагностики з іншими дисциплінами у навчальному плані студентів спеціальності «Соціальна робота». Висвітлено та обґрунтовано базові теоретичні та практичні блоки. Stattya prysvyachena problematytsi vykladannya psykholohichnoyi diahnostyky maybutnim fakhivtsyam z sotsialʹnoyi roboty. Opysano osnovni zavdannya dystsypliny ta vymohy do praktychnykh navychok studentiv, pokazano zvʺyazok psykholohichnoyi diahnostyky z inshymy dystsyplinamy u navchalʹnomu plani studentiv spetsialʹnosti «Sotsialʹna robota». Vysvitleno ta obgruntovano bazovi teoretychni ta praktychni bloky. Статья посвящена проблематике преподавания психологической диагностики будущим специалистам по социальной работы. Описаны основные задачи дисциплины и требования к практических навыков студентов, показана связь психологической диагностики с другими дисциплинами в учебном плане студентов специальности «Социальная работа ». Освещены и обоснованны базовые теоретические и практические блоки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6934
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Guzenko Vira Anatoliyivna 2013. 4.pdf400.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.