Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6934
Title: Психологічна діагностика для соціальних працівників: роль, місце, проблеми та специфіка викладання
Other Titles: Психологическая диагностика для социальных работников: роль, место, проблемы и специфика преподавания
Psychological diagnostics for social workers: role, place, problems and specificity of teaching
Authors: Гузенко, Віра Анатоліївна
Гузенко, Вера Анатольевна
Guzenko, Vira Anatoliyivna
Тодорцева, Юлія Вікторівна
Тодорцева, Юлия Викторовна
Todortseva, Yuliya Viktorovna
Keywords: психологічна діагностика
соціальна робота
фахівець
вища освіта
організація навчальної діяльності
тестова компетентність
психологическая диагностика
социальная работа
специалист
высшее образование
организация учебной деятельности
тестовая компетентность
psychological diagnostics
social work
specialist
vyshcha osvita Higher Education
organization of educational activities
test competence
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Гузенко В. А. Психологічна діагностика для соціальних працівників: роль, місце, проблеми та специфіка викладання / В. А. Гузенко, Ю, В. Тодорцева // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2013. – №4. – С. 10-14.
Abstract: Стаття присвячена проблематиці викладання психологічної діагностики майбутнім фахівцям з соціальної роботи. Описано основні завдання дисципліни та вимоги до практичних навичок студентів, показано зв’язок психологічної діагностики з іншими дисциплінами у навчальному плані студентів спеціальності «Соціальна робота». Висвітлено та обґрунтовано базові теоретичні та практичні блоки. The article is devoted to theproblems of teaching psychological diagnostics to future specialists in social work. The main tasks of the discipline and requirements for practical skills of students are described, communication is shown psychological diagnostics with other disciplines in the curriculum of students of the specialty "Social work". Basic theoretical and practical blocks are explained and substantiated. Русский Стаття присвячена проблематиці викладання психологічної діагностики майбутнім фахівцям з соціальної роботи. Описано основні завдання дисципліни та вимоги до практичних навичок студентів, показано зв’язок психологічної діагностики з іншими дисциплінами у навчальному плані студентів спеціальності «Соціальна робота». Висвітлено та обґрунтовано базові теоретичні та практичні блоки. Stattya prysvyachena problematytsi vykladannya psykholohichnoyi diahnostyky maybutnim fakhivtsyam z sotsialʹnoyi roboty. Opysano osnovni zavdannya dystsypliny ta vymohy do praktychnykh navychok studentiv, pokazano zvʺyazok psykholohichnoyi diahnostyky z inshymy dystsyplinamy u navchalʹnomu plani studentiv spetsialʹnosti «Sotsialʹna robota». Vysvitleno ta obgruntovano bazovi teoretychni ta praktychni bloky. Статья посвящена проблематике преподавания психологической диагностики будущим специалистам по социальной работы. Описаны основные задачи дисциплины и требования к практических навыков студентов, показана связь психологической диагностики с другими дисциплинами в учебном плане студентов специальности «Социальная работа ». Освещены и обоснованны базовые теоретические и практические блоки.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6934
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Guzenko Vira Anatoliyivna 2013. 4.pdf400.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.