Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6521
Назва: Introducing certain elements of project-based learning into ukrainian translation programs
Інші назви: Впровадження елементів проектного навчання в українські магістерські програми для перекладачів
Автори: Kondratyuk, Marta
Кондратюк, Марта Володимирівна
Ключові слова: project-based learning (PBL)
John Dewey
translator’s competences
student-centered teaching methods
soft skills
European Master’s in Translation (EMT)
компетенції перекладача
методика навчання
проектне навчання
європейські вимоги
Джон Дьюї
магістерські програми
Джон Дьюи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Kondratyuk М. Introducing certain elements of project-based learning into ukrainian translation programs / М. Kondratyuk // Наука і освіта. – 2019. – №2. – С. 17-22.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальність впровадження проектного навчання (ПН) в українських програмах перекладу та зазначено деякі напрямки впровадження проектного навчання з точки зору компетенції перекладача, визначеної Європейською рамкою компетенцій для магістерських програм перекладу. У статті міститься короткий огляд теорії проектного навчання Джона Дьюї і запропоновано шляхи включення елементів ПН до університетських програм перекладу, розглянуто шляхи як європейські вимоги до магістра з перекладу можуть бути використані в українському контексті.The article deals with the urgency of introduction of project-based learning in the Translation Programs of Ukrainian universities. It discusses some directions for the introduction of project-based learning (PBL) in terms of translator’s competences as defined by the European Competence Framework for translation programs. The article offers a review of John Dewey’s theory of Project-Based Learning and suggests ways of incorporating the elements into the university Translation programs. The author suggests that the European framework for MA in Translation can de-fine the directions for the development of the Translation Programs in Ukrainian universities. The article carried out the review of various sources dealing with the PBL and reviewed the EMT requirements in Ukrainian context.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6521
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marta Kondratyuk.pdf630.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.