Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6517
Назва: Біологічна та біоорганічна хімія в навчальних планах підготовки лікарів
Інші назви: Biological and bioorganic chemistry in the medical curricula
Автори: Стеченко, Олена
Stechenko, Olena
Ключові слова: навчальні плани
навчальні програми
біологічна та біоорганічна хімія
додипломна підготовка лікарів
biological and bioorganic chemistry
curriculum
educational program
pre-diploma training of physi-cians
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Стеченко В. Біологічна та біоорганічна хімія в навчальних планах підготовки лікарів / О. Стеченко // Наука і освіта. – 2019. – №2. – С.5-12.
Короткий огляд (реферат): Після приєднання України в 2005 році до Європейського освітньо-наукового середовища питання академічної мобільності стало все більше привертати до себе увагу фахівців. Забезпечення перезарахування кредитів та результатів навчання студентів за методологією Європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) є доволі проблематичним і нині, якщо ми говоримо про підготовку майбутніх лікарів. Складнощі пов'язані з різницею в системах вищої освіти в країнах Європейської співдружності та Україні як за ступенями, очікуваними результатами, так і за механізмами регуляції з боку держави. Тому особливої ваги набуває пошук можливостей поступового вирівнювання змісту освіти між різними гравцями на ринку освітніх послуг Європи. The issue of academic mobility was actualized after the accession of Ukraine to the European educational and scientific environment. However, implementation of this principle of providing real credit transfer and learning outcomes according to the methodology of ECTS is quite challenging even today if applied to training of medical students. Several reasons can be indicated for that. Firstly, systems of higher education in the countries of European Union and in Ukraine differ in educational levels, anticipated results as well as in the mechanisms of regulation by the state.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6517
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olena Stechenko.pdf788.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.