Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6452
Назва: Психофізіологічні прояви адаптації організму гімнастів молодшого шкільного віку до фізічних навантажень
Інші назви: Психофизиологические проявления адаптации организма гимнастов младшего школьного возраста к физическим нагрузкам
Psycho-physiological manifestations of adaptation of primary school age gymnasts’ organism to physical exercise
Автори: Запорожець, О. П.
Ключові слова: adaptation
exercise
learning effectiveness
адаптація
фізичні навантаження
успішність навчання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Запорожець О. П. Психофізіологічні прояви адаптації організму гімнастів молодшого шкільного віку до фізічних навантажень / О. П. Запорожець // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 8. – С. 83-86.
Короткий огляд (реферат): The study of psycho-physiological manifestations of adaptation of primary school pupils, who do gymnastics in addition to the schooling, is an urgent problem. During the study 180 children of primary school age were examined, they were divided into two groups. The control group included 94 pupils of Kherson comprehensive schools that did not go in for sports, but were physically healthy. The second group ("gymnasts") consisted of 86 students who were engaged in gymnastics in specialized schools in addition to the classes at school. Додаткові заняття фізичною культурою та спортом є одним з важливих факторів, які позитивно впливають на успішність школярів. З’ясовано, що загалом успішність навчання у дітей молодшого шкільного віку, які займаються спортом, вірогідно вища, ніж у їх одноліток, які спортом не займаються, за відсутності вірогідної різниці середніх значень показників психофізіологічних функцій. Додаткові фізичні навантаження, які отримують молодші школярі, що займаються гімнастикою, не здійснюють помітного негативного впливу на організм. Перехід дітей з розумової діяльності на фізичну дозволяє зберігати і поліпшувати діяльність організму й вдосконалювати координаційні механізми його функціонування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6452
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaporozhets.pdf410.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.