Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6418
Назва: Дослідження педагогічної фасилітації учителя як вітагенної педагогічної технології
Інші назви: Study of pedagogical facilitation as a vital educational technology
Автори: Курлянд, Зинаида Наумівна
Kurlіand, Zinaida Naumivna
Фокша, Олена Михайлівна
Foksha, Olena Mykhailivna
Поповський, Юрій
Ключові слова: вітагенні технології
студенти
навчання
виховання
фасилітація
vital educational technologies
students
education
facilitation
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Курлянд З. Н. Дослідження педагогічної фасилітації учителя як вітагенної педагогічної технології / З. Н. Курлянд, О. Фокша, Ю. Поповський // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 168-176.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито своєрідність педагогічної фасилітації вчителя як специфічної вітагенної технології навчання і виховання. Спираючись на аналіз наукового фонду автори висвітлюють вітагенні технології як технології навчання та виховання, засновані на актуалізації життєвого досвіду особистості, її інтелектуально-психологічного потенціалу в освітніх цілях. The article describes the peculiarities of pedagogical facilitation as a specific educational technology. Drawing on the analysis of the scientific fund, the authors cover vital technologies as those based on life experience of the individual, his/her intellectual and psychological potential for educational purposes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6418
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zinaida Kurliand.pdf594.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.